🕙 Přidáno 23.11.2021
💗 Hodnocení: zatím nehodnoceno
Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance.
Při tvorbě marketingového plánu vycházíme ze s [...]
🕙 Přidáno 23.9.2021
💗 Hodnocení: zatím nehodnoceno
Firemní dárkové předměty upevňují obchodní vztahy. Kvalitní reklamní a dárkové předměty stále patří mezi nejvhodnější marketingové nástroje.
Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy [...]
🕙 Přidáno 17.6.2019
💗 Hodnocení: 4/5
Na téma elektronického obchodu (online obchodu či e-shopu) již bylo napsáno mnoho článků a ve 21. století snad už nikoho nepřekvapí, že máme možnost objednávat zboží skrze internet. Tento způsob nakupování se stále rozvíjí a získává si bezpočet nových příznivců. Čím to je?
[...]