Zajímavé články a tipy ❕ Pomůžeme vám najít správné zboží i služby.

Queens spouští globální e-shop, rozšíří portfolio značek

Český obchod s teniskami a streetwarem Queens má nový e-shop v angličtině. Plánuje obrat ze zahraničí v řádech desítek milionů korun.

Český obchod s teniskami a streetwearem Queens, který v prosinci oslavil patnáct let na trhu, spustil nový e-shop v anglickém jazyce. "Naší ambicí pro nadcházející měsíce je dostat se na větší evropské trhy, jako je Velká Británie, Francie nebo Itálie, ale také do Polska nebo Maďarska. Globální verze e-shopu bude takovým lakmusovým papírkem, co nám pomůže otestovat zájem zákazníků. Ukáže, na které státy bychom se měli víc zaměřit a v budoucnu pro ně třeba připravit i lokální jazykovou mutaci,” říká Adam Šitavanc, který má v Queensu na starosti obchod.

Od září loňského roku provozuje Queens svou slovenskou verzi, od roku 2017 také německou. Do zahraničí přitom směřovalo přibližně 30 % všech loňských objednávek – kolem 25 % k východním sousedům a 5 % do ostatních zemí. "Slováci u nás loni za tenisky a streetwear utratili kolem 40 milionů korun, dramatické navýšení jsme pozorovali hlavně v druhé polovině roku. Na slovenském trhu cítíme obrovský potenciál k růstu – díky otevření eshopu se nám prodeje na Slovensku v posledním kvartále roku 2018 meziročně zvedly o 60 %, v předvánočním období skoro o 90 %," doplňuje Adam Šitavanc. Celkové zahraniční tržby Queensu meziročně rostou o stovky procent, na rok 2019 zde plánuje obrat v řádech vyšších desítek milionů korun.

O doručování do ciziny se starají společnosti Balíkobot a Zásilkovna. "Queens je pro nás silný partner a naše spolupráce funguje perfektně. Jsme rádi, že se firmě podařilo automatizovat logistické procesy. Ty přináší výraznou časovou úsporu, která bude výhodou při expanzi na globální trh," komentuje Martin Šauer, jednatel Balíkobotu. "Na vizi pomáhat e-shopům s dostupnou logistikou po České republice i s expanzí do zahraničí Zásilkovna před osmi lety vznikla. Aktuálně nabízíme export a logistiku do dvanácti zemí včetně Velké Británie, Ukrajiny či Švýcarska. Queens díky našim službám výrazně zkrátil dobu dodání a zvýšil zákaznický komfort," říká Simona Kijonková, zakladatelka a majitelka přední české logistické firmy Zásilkovna.

V roce 2018 se Queens soustředil spíše na technologické a organizační změny než na dramatické navyšování obchodních výsledků. Růst tržeb, který plánoval mezi 5 až 10 %, se mu i tak podařilo mírně překonat. Do světa poslal kolem 50 000 párů tenisek a víc než 90 000 kusů oblečení a doplňků. Nejprodávanějším artiklem byly bílé tenisky Nike Air Force 1, které se drží na vrcholu už řadu let.

Kromě expanze do zahraničí chystá firma letos i rozšíření portfolia – jako první na českém trhu přivítá značky Band of Outsiders a Samsøe & Samsøe. V marketingové komunikaci se více zaměří na influencery, společné projekty a merch, pro usnadnění nákupní cesty plánuje do svých e-shopů implementovat lokální platební metody – pro německé zákazníky Sofort, pro Nizozemce iDeal a Belgičany Bancontact.


Pokračovat na tento tip!
🕙 Přidáno 14.6.2019
📂 Kategorie: Oblečení

Hodnocení: 4/5

Jak se vám líbil článek?

Komentáře