Stejně jako loni i předloni spouští internetový obchod Alza🡕 .cz v prvním říjnovém týdnu svou předvánoční kampaň. Letos ji nazval Alzákův vánoční obchoďák. Komunikuje v ní výhody online nakupování a šíři portfolia se zaměřením na hračky🡕 . Spolu s nasazením kampaně se představuje nová ředitelka marketingu Alzy Klára Blažková, dosavadní ředitelka marketingové strategie firmy.
"Letošní kampaň je v mnoha ohledech jiná, než jsou lidé zvyklí. Diváky zavede do vánočně laděného pokojíčku, kde si hlavní hrdina hraje na obchoďák, tak jako jsme to dělávali i my v dětství. Ve spotech si s nadsázkou a humorem bereme na mušku nejčastější nákupní zvyklosti a stereotypy a vedeme lidi k zamyšlení, jestli to v dnešní době nejde dělat i jinak," popisuje Blažková. "Věnovali jsme hodně času opravdovému pochopení spotřebitelů, jejich zvyklostí, co je trápí během nákupu dárků a jak jim my jako značka můžeme pomoci. To pak obnášelo změnu ve víc oblastech než jen ve výsledném komunikačním konceptu."
Pokračovat na tento tip!
Komentáře