Jednička české e-commerce a leader v prodeji elektroniky, Alza🡕 .cz, zapojila do své sítě Alza🡕 Boxů dalšího dopravce, společnost PPL. Tím se stává první otevřenou sítí plně automatizovaných boxů, do kterých nabízí možnost doručení zásilek všichni velcí balíkoví dopravci. Síť Alza🡕 Boxů nyní nabízí zákazníkům více než 1400 výdejních míst po celé České republice.
Alza reaguje na rostoucí poptávku po rychlém a pohodlném doručování a navyšuje počet dopravců využívajících síť Alza🡕 Boxů pro doručování zásilek. Po pilotním otestování se v Česku napojuje společnost PPL. Tato spolupráce je dalším krokem v otevřené síti Alza🡕 Boxů, která již dříve integrovala další velké dopravce, jako je Zásilkovna, Balíkovna (Česká pošta), GLS, DPD, WE||DO a DHL. Zákazníci tak mají možnost využít pohodlný způsob doručení.
Flexibilita, jednoduchost a rychlost dodání
"AlzaBoxy v České republice, na Slovensku a v Maďarsku disponují měsíční doručovací kapacitou až 6,7 milionů balíčků a tento počet navíc neustále narůstá. Doručení do Alza🡕 Boxů patří mezi oblíbené způsoby dodání objednávek z Alza🡕 .cz, volí ho víc než 50 procent zákazníků, a to zejména díky časové flexibilitě, jednoduchosti a rychlosti dodání,” říká Jakub Krejčíř, místopředseda představenstva Alza🡕 .cz.
Jen za první polovinu letošního roku rozšířila společnost Alza🡕 svou síť výdejních boxů o 140 nových míst napříč Českem a na 50 místech Česka navýšila kapacitu stávajících boxů. Alza🡕 vybírá místa pro nové Alza🡕 Boxy na základě počtu obyvatel, velikosti e-commerce trhu v dané lokalitě a vytíženosti okolních boxů. Cílem je nabídnout zákazníkům co nejlepší dostupnost a pohodlí při doručování jejich objednávek.
Snadné podání, vracení a reklamace zboží prostřednictvím Alza🡕 Boxů
AlzaBoxy lze využít i pro podání zásilky. Zákazníci tak mohou podávat, vrátit nebo reklamovat zboží bez nutnosti navštívit pobočku nebo odesílat zásilku tradiční formou. Služba je dostupná nejen pro zákazníky Alzy, ale i pro zásilky doručované dopravcem DHL a brzy i DPD. "Za pouhý červen bylo přes systém zpětného toku prostřednictvím Alza🡕 Boxů podáno 54 000 zásilek. Alza🡕 .cz tak zjednodušuje a urychluje proces reklamací a vracení zboží a opět tak potvrzuje svůj zájem o maximální spokojenost zákazníků a kvalitní poprodejní služby,” zmiňuje Jakub Krejčíř.
AlzaBoxy jsou šetrné k životnímu prostředí
"Podle našich dat ujede balíček doručovaný do Alza🡕 Boxu o třicet procent kratší trasu než ten, který se doručuje na adresu, takže jeho uhlíková stopa je nižší,” vysvětluje Peter Šupák, ředitel expanze Alza🡕 .cz, a dodává: "Kromě toho je důležité zmínit, že dalším pozitivním aspektem je efektivní distribuce mimo dopravní špičku. Díky 24hodinovému provozu Alza🡕 Boxů můžeme zajišťovat rozvoz zásilek mimo dopravní špičku. Instalace Alza🡕 Boxů také přispívá k redukci počtu zásilek doručovaných na konkrétní adresu o 35 %.”
První Alza🡕 Box byl instalován již v roce 2013 a od té doby se jejich počet neustále zvyšuje. Každý Alza🡕 Box má 100 úložných schránek různých velikostí (XS – L). Alza🡕 Boxy jsou přístupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, takže zákazníci si mohou vyzvednout své zásilky kdykoliv a kdekoliv. Jako první nabídla Alza🡕 volnou kapacitu výdejních schránek v roce 2021 logistické společnosti Zásilkovna.
Pokračovat na tento tip!
Komentáře