Stojí za zmínku váš byznys ? - placené články, PR články zdarma

StojiZaZminku.cz

Jak si udržet spokojeného zákazníka?

01 prosinec

Adresa: http://aneri.cz/cs/aktualne/jak-si-udrzet-spokojeneho-zakaznika?/

Pridat.eu

Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout. Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty trošku zanedbává. Každý by si měl spočítat, jaké finanční prostředky vynaložil na jednoho nového zákazníka a jakou částku uvolnil na udržení stávajícího zákazníka. Mezi první signály, které napovídají, že dlouholetý zákazník uvažuje o odchodu ke konkurenci, patří drobné reklamace a připomínky, které projevuje a které by v minulosti přecházel mlčky. Dává tak najevo, že by chtěl více pozornosti. Zde je možné ještě něco dělat a zákazníka si udržet. Větší problém je, pokud zákazník přestane úplně komunikovat a o nic se nezajímá. Většinou se tak stává, pokud již zákazník přechází ke konkurenci. Zde je potřeba zvážit, zda se ještě vyplatí investovat finance a čas do udržení takového zákazníka. Z těchto poznatků jasně vyplývá, že zákazníkovi je potřeba se věnovat a připomínat. Důležitá je každá pozornost, ať už se jedná o drobné dárky, schopnost poradit, informace o novinkách, výhody pro stálého klienta apod. Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi. Aby byla práce se zákazníky účinná a efektivní, je dobré se poradit s odborníky. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. http://www.aneri.cz/cs/business-information/pruzkumy/ http://www.aneri.cz/cs/marketing/ http://aneri.cz/cs/aktualne/jak-si-udrzet-spokojeneho-zakaznika?/

 

Další články v kategorii

Jak si udržet spokojeného zákazníka?

01 prosinec

Adresa: http://aneri.cz/cs/aktualne/jak-si-udrzet-spokojeneho-zakaznika?/

Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout. Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty trošku zanedbává. Každý by si měl spočítat, jaké finanční prostředky vynaložil na jednoho nového... zobrazit celý článek

Ochranná obuv uvex sportsline obdržela první cenu za design

01 prosinec

Adresa: http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/ochranna-obuv-uvex-sportsline-obdrzela-prvni-cenu-za-design

Ochranná pracovní obuv řady uvex sportsline oslnila svým provedením, funkčností a pohodlím porotu německé Rady pro design. Porota vybírala mezi více než 5000 produkty v kategorii Průmysl. V letošním roce získala první cenu obuv uvex sportsline model 8473. Německá cena za design je nejvyšší mezinárodní cenou německé Rady pro design. Jejím cílem je prezentovat... zobrazit celý článek

nase-domy

04 listopad

Adresa: nase-domy.cz

U rybízu vyřezáváme nejstarší větve, pokud jsou roční přírůstky dřeva minimální. U černého rybízu 5-6 roční větve u červených a bílých starší. Maliny a ostružiny řežeme tak, že při zemi odstraníme položené větve, dále slabé, tenké a jednoleté silné výhony zkrátíme asi o jednu třetinu. Je dobré dát pozor, aby se suché plody nerozsypaly po zemi –... zobrazit celý článek

http://www.automycka.cz/



Stojizazminku váš byznys?

Jsme si jisti, že určitě! Jenom o něm musíte dát ostatním vědět na správném místě. Právě pro tyto účely jsme nastartovali projekt stojizazminku.cz. Našli jsme pro vás prostor, kde máte šanci oslovit potencionální zákazníky. Stačí napsat PR článek a vložit na tento web. My už se postaráme, aby si ho přečetli ti, o které nejvíce stojíte. Stojizazminku.cz nabízí několik kategorií, kam napsaný článek jednoduše vložíte.

Pokud chcete ušetřit čas, můžete tvorbu PR článku svěřit do rukou našich zkušených copywriterů. Profesionální textař dokáže využít sílu psaného slova plně ve váš prospěch. Obratně poskládá věty tak, aby zaujal vaši cílovou skupinu. Jako brazilský míčový kouzelník si pohraje s každým písmenkem textu a nenechá čtenáře na pochybách, že právě vaši firmu hledá.

Stojizazminku.cz je skvělým odrazovým můstkem na cestě za vašimi klienty. Denně se u nás objevují desítky PR článků z mnoha oborů podnikání. Návštěvníci webu netrpělivě čekají i na text o vaši firmě. Jak dlouho je ještě necháte čekat?


Přidat článek ZDARMA Chci kvalitní článek

2010 Copyright by StojíZaZmínku.cz
Developed by PiXOLO