Stojí za zmínku váš byznys ? - placené články, PR články zdarma

StojiZaZminku.cz

Čo by som mal vedieť pred začatím prevádzkovania web stránky?

22 říjen

Adresa: slovaknet.eu

Pridat.eu

Čo by som mal vedieť pred začatím prevádzkovania web stránky? Začali ste podnikať a neviete si poradiť s webom? Máte zastaralí neresponzívny web? Alebo máte super účinný web bez návštevnosti? Tak si prečitajte tento článok. Ako dlho trvá dizajn a vývoj web stránky? Dizajn a vývoj stránky ovplyňuje množstvo faktorov a to hlavne dohoda o výzore stránky a funkčnosti. Zákazník si určuje tieto veci sám počas fázy dohadovania. Či už ide o návrh nového web alebo prerábanie toho starého, je potrebné vypracovať presný plán smerovania webovej stránky. Dobrý web láka ľudí. Najlepší spôsob je odpovedať na základné otázky, ktoré vám pomôžu zorientovať sa v tom, čo v skutočnosti od vášho nového webu očakávate. Aké prvky by mal obsahovať dobrý web? To je ako s motorovým vozidlom. Aké by malo obsahovať prvky? Ak ho chcete používať na prepravu stavebného materiálu, tak určite vyklápaciu korbu s dostatočnou nosnosťou. Ak na prepravu osôb na dovolenku, tak dostatočné množstvo dostatočne pohodlných sedadiel pre ľudí a adekvátny batožinový priestor. S webmi je to podobne. Musia obsahovať prvky ktoré slúžia cieľu na ktorý je web určený. Návrh každého webu by mal preto začínať otázkami: 1. Kto má byť návštevníkom webu? 2. Čo by mal návštevník na webe urobiť? resp. Na aký cieľ web slúži? 3. Akými spôsobmi a kam presne sa majú na web návštevníci dostať? Od čoho sa odvíja návštevnosť webu? A ako sa dá zvýšiť? Návštevnosť webu sa odvíja od rôznych faktorov napríklad od toho ako robíte eMarketing - PPC, SEO, linkbuilding, affiliate, newslettery, sociálne médiá, ale aj formy klasického marketingu. Avšak tiež od toho, ako sa ľudia, ktorých privediete na web na ňom zorientujú a dokážu urobiť to, čo im marketing sľuboval a prečo vlastne na web prišli, toto celé nazývame UX, UI. Zvýšiť návštevnosť sa dá veľmi jednoducho, neustálim aktualizovaním web stránky alebo blogu, zvýšením množstva práce, ktorú venujete eMarketingu, alebo zvýšením reklamného budget prípadne zabezpečovaním tzv. Upsellu t.j. opakovaním predajom, ktorý v našom vnímaní znamená načítanie webovej stránky návštevníkom znovu. Sami si musíte vybrať, aká kombinácia týchto činností je pre vás najvhodnejšia. Isté je iba to, že ak nič nebudete robiť, ľudia na váš web prestanú chodiť. Tak ako sa rýchlo mení globálna sféra internetu, tak rýchlo postupuje aj vývoj v oblasti vyhľadávania. Nové smery v oblasti SEO sa začali zľahka formovať už v druhej polovici minulého roka a dnes nevyhľadávame na základe kľúčových slov ale na základe priorít a prirodzeného obsahu. Tak čo, máte úž predstavu o vašom webe, ak áno môžte sa poradiť s odborníkom na tvorbu webovej stránky Info@slovaknet.eu

 

Další články v kategorii

Nejnovější trendy v reklamních předmětech

27 listopad

Adresa: https://darky.jirout.com/reklamni-predmety-ca-4/

Využíváte pro svou propagaci reklamní předměty? V poslední době se většina marketingových aktivit začíná zaměřovat na online prostředí. SEO, sociální sítě, nebo třeba ppc propagace se těší velmi velké pozornosti. Na druhou stranu není vůbec potřeba opouštět tradičnější formy marketingu, jako jsou například reklamní předměty. Navíc za stavu, kdy se i... zobrazit celý článek

Čo by som mal vedieť pred začatím prevádzkovania web stránky?

22 říjen

Adresa: slovaknet.eu

Čo by som mal vedieť pred začatím prevádzkovania web stránky? Začali ste podnikať a neviete si poradiť s webom? Máte zastaralí neresponzívny web? Alebo máte super účinný web bez návštevnosti? Tak si prečitajte tento článok. Ako dlho trvá dizajn a vývoj web stránky? Dizajn a vývoj stránky ovplyňuje množstvo faktorov a to hlavne dohoda o výzore stránky a... zobrazit celý článek

Zprávy Aktuálně

18 září

Adresa: https://tiskove-zpravy.eu

PR článek iZprávyDnes.cz PR článek od Press News Media. Se zkratkou „PR“ jste již určitě někde setkali, ale víte, co přesně tato dvě písmena znamenají? Jedná se o první dvě písmena slovního spojení „Public relations“, což můžeme z angličtiny přeložit jako vztah s veřejností. Jedná se o nástroj marketingové komunikace, přičemž dříve byla za PR... zobrazit celý článek

http://www.automycka.cz/



Stojizazminku váš byznys?

Jsme si jisti, že určitě! Jenom o něm musíte dát ostatním vědět na správném místě. Právě pro tyto účely jsme nastartovali projekt stojizazminku.cz. Našli jsme pro vás prostor, kde máte šanci oslovit potencionální zákazníky. Stačí napsat PR článek a vložit na tento web. My už se postaráme, aby si ho přečetli ti, o které nejvíce stojíte. Stojizazminku.cz nabízí několik kategorií, kam napsaný článek jednoduše vložíte.

Pokud chcete ušetřit čas, můžete tvorbu PR článku svěřit do rukou našich zkušených copywriterů. Profesionální textař dokáže využít sílu psaného slova plně ve váš prospěch. Obratně poskládá věty tak, aby zaujal vaši cílovou skupinu. Jako brazilský míčový kouzelník si pohraje s každým písmenkem textu a nenechá čtenáře na pochybách, že právě vaši firmu hledá.

Stojizazminku.cz je skvělým odrazovým můstkem na cestě za vašimi klienty. Denně se u nás objevují desítky PR článků z mnoha oborů podnikání. Návštěvníci webu netrpělivě čekají i na text o vaši firmě. Jak dlouho je ještě necháte čekat?


Přidat článek ZDARMA Chci kvalitní článek

2010 Copyright by StojíZaZmínku.cz
Developed by PiXOLO